gifZIS    zobrazenízobrazení  A+  jazyk, language, Sprache (cs)cs 
 

logo

Standardy služeb

 

Základní standardy služeb:

  • organizace dbá na odpovídající odbornou a morální úroveň svých pracovníků (Etický kodex pracovníka pro práci se seniory).

  • organizace zajišťuje svým pracovníkům možnost dalšího vzdělávání.

  • organizace má zavedený systém přijímání nových seniorů a prvního kontaktu s nimi. Zásadou je respektování individuálních potřeb klienta a daných okolností.

  • klient nesmí být při poskytování služby diskriminován pro své pohlaví, zdravotní stav, rasu, jazyk, náboženství, politické přesvědčení, sexuální orientaci aj.

  • klient zná svého terénního pracovníka a ví, s jakými službami se na něj může obrátit.

  • je vedena dokumentace a statistika o kontaktech a vlastním průběhu péče či poskytování služeb.

  • efektivitu a zpětnou vazbu poskytovaných služeb hodnotí klienti, pracovníci, předsedkyně sdružení a výkonná rada, případně externí supervizor.

  • organizace pravdivým, široce dostupným a srozumitelným způsobem informuje své klienty, odbornou i laickou veřejnost o nabízených službách a činnosti organizace.

  • organizace jasně definuje svou nabídku služeb, tato nabídka je veřejně přístupná na internetových stránkách www.domakoberice.cz

  • organizace své internetové stránky pravidelně aktualizuje o nové informace, aby byly dostupné co nejširšímu okruhu lidí.






Publikováno / upraveno: 23.4.2013 / 4.5.2013
Zodpovídá: admin
Zobrazeno: 1891x

Nacházíte se: Úvodní stránka > Standardy služeb


© DomA - domácí asistence
Kontakty    Napište nám                 Mapa webu    Prohlášení a podmínky      ^ Nahoru ^

© Bc. Pavel Rychecký , verze: 14.07.26 Company